Praca

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta/Account Manager | Rybnik

Opis stanowiska

W związku z rozwojem firmy i zwiększoną ilością klientów pozyskiwanych drogą elektroniczną poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta. Poza wsparciem działu handlowego w tradycyjnej formie będziesz odpowiedzialny za budowanie i obsługę sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi internetowych, docelowo za koordynację sklepu internetowego.

CV można przesyłać pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną oraz doręczyć osobiście w siedzibie firmy lub w biurze zakładu produkcyjnego.

OBOWIĄZKI

  • kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio,
  • wycena projektów/produktów oraz przygotowywanie ofert,
  • współpraca z innymi działami oraz podwykonawcami (produkcja, magazyn, dział techniczny, dział sprzedaży-zakupów),
  • odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę,
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów,
  • współtworzenie treści na stronie internetowej – w szczególności opisów ofert,
  • przyjmowanie i obsługa zamówień sklepu internetowego,
  • obsługa social media – współpraca z działem IT oraz marketingu,
  • realizacja procesu zamówień, obsługa dokumentów sprzedaży i magazynu.

Powinieneś posiadać/wykazywać:

  • dobrą znajomość MS Office (zwłaszcza EXCEL) i obsługi urządzeń biurowych – wiele zadań wymaga gruntownej analizy i kalkulacji, które trzeba będzie zbudować od podstaw,
  • umiejętność czytania rysunków technicznych,
  • chęć nauki nowych rzeczy – nasi klienci oczekują od nas skutecznego doradztwa, dlatego branżę musisz najpierw gruntownie poznać,
  • samodzielność w działaniu,
  • umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • skrupulatność i dobrą organizację pracy – będziesz odpowiadać za kompletację i obieg dokumentacji w firmie, to znaczy, że musisz być uważny/a i bezbłędnie wprowadzać dane do systemów,
  • komunikatywność i wysoką kulturę osobistą – będziesz wsparciem dla naszych klientów oraz wizytówką naszej firmy, bardzo ważnym elementem będzie sposób, w jaki wykonujesz swoje obowiązki,
  • wielozadaniowość – wiele projektów toczy się w tym samym czasie na wielu obszarach, dlatego ważne jest, by łączyć zadania i wykonywać wiele z nich jednocześnie,
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i w piśmie – mogą się zdarzać pojedyncze zapytania, czy projekty, na które trzeba sprawnie odpowiadać,
  • aktywne prawo jazdy kategorii B.

Twoim atutem będzie:

  • doświadczenie w obsłudze CRM’u oraz narzędzi do prowadzenia/planowania projektów,
  • znajomość programów projektowych (COREL DRAW, AUTOCAD),
  • doświadczenie w obszarze opieki nad klientem oraz/bądź sprzedaży w kanale e-commerce,
  • doświadczenie w branży opakowaniowej.

Oferujemy:

  • atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia),
  • premie świąteczne,
  • pracę pełną wyzwań w dynamicznej firmie – w rozwijającej się branży.

Pracownik magazynu | Rybnik

Opis stanowiska: Umowa o pracę

Oferujemy pracę na pełen etat oraz umowę o pracę, wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie.

Poszukiwana osoba powinna odznaczać się takimi cechami jak: profesjonalizm, wysoka kultura osobista, nienaganna kultura pracy oraz chęć angażowania się w działania firmy.

CV można przesyłać pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną oraz doręczyć osobiście w siedzibie firmy lub w biurze zakładu produkcyjnego.

WYMAGANIA:

  • prawo jazdy kat B.
  • uprawnienia na wózki jezdniowe

Państwa podanie (CV) musi zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • datę urodzenia,
  • dane kontaktowe,

W niektórych przypadkach Administrator ma prawo żądać podania danych dodatkowych:

  • wykształcenie;
  • kwalifikacje zawodowe;
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Jeśli CV zawiera dodatkowe dane, prosimy o umieszczenie w nim następującej klauzuli:

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w CV danych osobowych w celach rekrutacji przez „PAKON Kwiatkowski i Spółka Spółka Jawna”.

PAKON to ludzie

Największą wartością naszej firmy są nasi pracownicy. To dzięki nim świadczymy wysokiej jakości serwis logistyczny, który obecnie znaczy o wiele więcej niż tylko produkcja opakowań.

Wszystkim byłym oraz obecnym pracownikom jesteśmy wdzięczni za fachowość i serce włożone w pracę naszej firmy.

Pakon, czyli

  • duża elastyczność i dostosowanie do potrzeb klientów
  • ekspresowa realizacja zamówień
  • dbałość o jakość
  • konkurencyjna cena
  • realizacja małych zamówień i indywidualnych projektów
  • profesjonalna obsługa i fachowa porada

Wypełniając prawny obowiązek, informujemy, że:

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka „PAKON Kwiatkowski i Spółka Spółka Jawna”, 47-400 Racibórz ul. Stalowa 4, KRS: 0000006755, NIP: 6390001854, REGON: 270543033, adres poczty elektronicznej: pakon@pakon.pl; numer telefonu kontaktowego: +48 32 415 21 37.
  • Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru do pracy, podstawa prawna Art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040).
  • Państwa dane nie będą udostępniane ani przekazywane do innych Administratorów.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Jeśli Państwa kandydatura nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, dane zostaną usunięte z końcem następnego pełnego roku po roku złożenia CV.
  • Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych Państwa dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarza, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych.
  • Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi na sposób przetwarzania Państwa danych osobowych przez Naszą Spółkę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i warunkuje możliwość przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami